Jobb...

Jag har jobbat hela helgen och mina fötter värker. Jag har suttit i max tjugo minuter i hela helgen känns det som.
Nästa helg ska jag bara slappa, sova och mysa med Richard. För nästa helg är det våran helg, det är den helgen vi firar att vi har varit tillsammans ett år.Ett år? Kan ni förstå? Inte jag, det känns helt otroligt att han är min.

Helgen före nyår åker vi till Falun, vi ska bo på hotell och mysa. Jag längtar riktigt mycket!

Jag tycker om julen. Det är så mysigt med ljus, upptända granar, tända julstakar i fönstren och allt. Jag älskar allt som har med julen att göra. Jag tycker om att gå genom staden och kolla på alla hus som folk har gjort fina.
Jag tycker om att komma hem när mamma bakar pepparkakor. Jag bara älskar julafton och speciellt julaftonsmorgonen. Och i år kommer jag vakna med världens underbaraste, kan det bli bättre? Nej!


Vi eller snarare jag sitter på Richards kontor för tillfället. Han jobbar och jag ska plugga.. Det går inge bra.


Richard, Richard, Richard är det det ända jag kan skriva om?  Tydligen! För jag är så kär.
Jag kanske ska lägga ner den här bloggen så får ni läsa hans egen blogg istället.

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0