Juldags morgon

God jul mina vänner!

Julafton startade bra med min sötnos bredvid mig. Vi gick ner och åt frukost samtidigt som vi öppnade våra julklappar. En annorlunda start på dagen men väldigt bra, sedan visade jag Richard hur bra jag är på att köra och så hälsade vi på mormors grav. Vi umgicks lite med min familj åt lite och spenderade sedan en timme i bilen på väg till Richars familj. Vi åt lite mer öppnade julklapparna och sedan satt vi och tävlade om vilken som hade den äckligaste historian. Richards syrra vann. Vad hennes bidrag var förtäller dock inte historien ;)

Sedan spenderade jag min natt genom att kasta upp det jag ätit under dagen. Så nu ligger jag i sängen med min nya dator jag fick i julklapp medans Richard och hans familj är hos hans farmor där jag också önskade att jag var.

Julen var annars underbar, trevligt sällskap, god mat och fina julklappar.

Nu ska jag fortsätta kolla på "Bad santa", kände att det kanske skulle få tillbaka min julkänsla ;)

Vi hörs och trevlig fortsättning!

Säg vad du tycker
Postat av: Fiia

Gaah , lät som en mysig jul till en början ;) Hoppas du haft det trevligt ändå (:

2007-12-27 @ 19:12:05
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0