julprat

Idag fick vi jullov, jag försov mig tyvärr så jag missade avslutningen.. Men jullovet är efterlängtat!

Idag ska jag julstäda. Slagit in julklapparna har jag redan gjort. Åtminstone dom jag har hemma, resten som ligger hos richard får jag slå in på lördag eller söndag!

Julen är fortfarande oviss men vi får se hur det blir, måste prata med herrn om tider och så.
Men jag längtar iaf..

Jag tycker att det minsta du kan göra är att engagera dig lite, S.
Du begär det av mig men det gäller tydligen inte för dig.

Här om dagen så ramlade jag första gången för den här vintern. Det är alltid samma procedur, reser sig snabbt upp, borstar av kläder och kollar snabbt omkring att ingen såg och om någon gjorde det och frågar hur det gick så säger man att det är ingen fara och skrattar lite oavsett om det gör så ont att man bara vill gråta :P  Den här gången hade jag dock tur att ingen såg!  Men förra vintern så fällde jag krokben på mig själv och ramlade ner för våran trapp, på två röda var mamma, pappa och Richard där och tog emot mig. Men då grät jag mest för att jag blev så rädd!

Min katt är så söt! Hon springer runt med ett liten bit av plast i munnen och så hoppar hon upp på bordet lägger den framför mig och när jag kastar iväg den så springer hon och hämtar den och lägger den framför mig igen. haha, hon är för underbar!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0