Nattsnack.

Jag fick inte min efterlängtade sovmorgon imorse. Sara skickade medelande redan klockan åtta och ville att jag skulle sätta mig på bussen. Så strax efter nio var jag duschad och klar och hann tom övningsköra lite.
Sen klockan elva satt jag mig på bussen och var framme strax efter fyra. Herregud, det var tråkigt. Men trots det har jag lovat att komma hit nästa helg igen. Och jag kan lova att det är nog värt resan.  Bara Saras grannar sitter still någongång.

Idag har jag och Sara varit ute och käkat på nån resturang här och maten var suverän. Jag käkade wookade nudlar med kyckling, fläsk, nötter och grönsaker. Gott, gott och återigen gott. Vi skulle egentligen bakat cocosbollar till efterrätt men när vi väl har kommit tillbaka till lägenheten igen efter suttit tjugo minuter i en buss tillsammans med en gubbe som inte duschat på två år. Nejtackar, vi bakar imorgon istället.

Jag sitter förmodligen i den förmodligen R skulle välja om han fick, jag saknar honom. Men saknad är bra. Jag tror det är nyttigt för oss att vara ifrån varandra. Det är iaf vad jag försöker intala mig.

nej, nu är klockan mycket och det är en dag imorgon. Vi hörs då va?

Säg vad du tycker
Postat av: R

Saknar dig nu!

Och jag blev fruktanssvärt sugen på nudlar. :P

Älskar dig prinsessan!

2007-12-12 @ 15:35:39

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0