helg

Jag kan väll skriva ett inlägg istället för att plugga ;)

Helgen har varit rolig och lång, speciellt lördagen.
Det började med att killarna gick ut och lekte i skogen medans jag tog en spring runda. Efter det så gick allt i ultra speed. Dom kom hem, vi satt oss i bilen och var äntligen i stor staden. Kan säga att det var riktigt häftigt faktiskt det var dock lite kallt.. Men det var det värt. Vi åkte väll hem därifrån vid sju, åt och sen gick vi ut på V-dala nation.
Där hade vi riktigt kul,  killarna dansade som aldrig förut tror jag :P  Vi gick därifrån runt halv fyra, tjugo i fyra och kom hem runt halv sex någon gång. På söndagen var vi riktigt sega och kom försent till min brors födelsedagskalas vilket var lite synd för att jag hade velat att träffa alla man inte träffat på ett bra tag.
   Sen hyrde vi en film som visade sig vara en japansk rulle från andra världskriget som var riktigt skum ;s
Vi somnade ganska rejält.. och nu är det måndag. Imorgon är det tisdag och jag har ett jätte tråkigt prov i geografi som jag helst hade velat slippa.

Jag har inte fått svar en från rektorn om jag får ett special utformat program men vi håller tummarna.

Önska mig lycka till med pluggningen!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0