Helg

Jag och herrn har bestämt oss för att ha rim på julklapparna i år. Men det är ju inte världens enklaste jobb.
Så här sitter jag med världens sämsta fantasi.

Jag kan inte rimma
Men jag är då desto bättre på att simma.
Här får ni ett smak prov på min dåliga fantasi.
Ja hörrni, rimma det tror jag faktiskt att jag ska ge fan i!


haha, ja.. Jag kan jag!

Gårdagen var väldigt trevlig, om ej lång och kall.
Stockholm var helt okej, det jobbiga var att vi var tvungen att gå hela tiden.
Gävle var desto roligare. Skrattade så att jag grät. "Shan the man!" Jag håller med!

Idag ska vi väll hem till mig om herrn kommer hem från kriget snart.. Men jag har suttit och kollat på dom senaste avsnitten av Heroes och vill bara ha mer, men det är bara att vänta!

Ses!

Säg vad du tycker
Postat av: Fiia

fett bra rim ! ;D

2007-11-26 @ 11:49:10
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0