MAT

Imorgon har vi deadline på både Historian och Engelskan. Känns riktigt jobbigt eftersom jag ligger efter med båda.
Humöret blev bättre av mat och jag känner mig glad igen, försöker få nån ut att övningsköra med mig. Går mindre bra.

Igår var vi Gränby mässan med företaget, sålde ganska bra faktiskt. Helt nöjd! Försöker betala tillbaka våra skulder till föräldrarna nu så det kan kännas som vi står på egna fötter äntligen.

Läser ny Harry Potter boken och spänningen är på topp. En kompis försökte reta mig för att jag läser den men som sagt så kan ingen mobba mig för nånting jag inte skäms för, so keep on!
Har inte kommit så långt än så länge men bra är den!

I helgen kanske jag åker till Eskilstuna, det blir bra. Bara att jag ska förnula ut hur jag kommer dit billigast!

Hörs kanske sen!

Säg vad du tycker
Postat av: Kitty

svar: ja kände honom inte somtur va. Usch han hade legat där jätte länge, hyresvärden hade hittat honom idag :( . han hade antagligen supit ihjäl sig.. :( kram

2007-11-26 @ 17:35:31
URL: http://pricksflikka.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0