Matte C vs Spanska..

Jag var till syon idag och pratade med henne om jag kunde byta bort spanskan. Ända sättet det skulle gå så var jag tvungen att läsa matte C i trean. Jag hatar spanska och matte C hade jag väll tänkt läsa ändå, fast jag hade inte tänk så nära inpå. Om jag nu väljer matten så gäller det att jag pluggar så in i sjutton. Vilket det också kan vara värt känns det som.    Jag har bestämt mig till 99,5%.

Saknar Richard i massor, han har suttit och skickat söta sms till mig så saknaden har bara växt. Ska till han imorgon efter skolan så det är bara att hålla ut.

Snart är det jul vilket märks på det skit väder vi har fått, tidiga kvällar och regn, ingen höjdare! Med julen närmandes så börjar också problemen med julklapparna, jag har inte en aning om vad jag ska köpa.


Till sist så säger jag;  Sara, Bullen & Sofia ha det så otroligt bra ikväll. och till anna önskar jag lycka till med skrivingen!


Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0