Önskelista

Igår skulle min fördjupning i Historia B vara inne och jag var inte klar så jag fick panik. Självklart som alla andra gånger kom min räddade prins och jag hjälpte mig. Jag är förevigt tacksam för hur han alltid ställer upp mig i ur och skur.  Tack, tack, tack, tack och återigen tack!

Nu när julen börjar närma sig bad mamma mig att skriva en önskelista.
och här är en början på den.

En bärbar dator
Så jag kan förena nytta med nöje i mitt skolarbete och även utanför.

Pengar till en väska.
Jag vill köpa en riktigt snygg, lite större skinnväska som ska hålla ett tag.

Någon bra bok
Som jag kan ha och läsa på mina långa bussresor.

Presentkort på IKEA
Så jag kan börja att göra ordning mitt rum.



Sen har jag inte kommit så mycket längre, men som alltid går man hela året och tänker att det ska jag önska mig i juklapp och sen när det kommer till kritan när man sitter där så kommer man inte på ett dugg, tyvärr.

På fredag är jag som sagt ledig och jag tänker nog spendera den hos min favorit tjej. Frågan är bara hur jag tar mig dit på billigaste sätt,´får sitta och klura på det där.

Sitter och pluggar lite teori, det är ju tre månader kvar tills jag får skriva men man måste nöta och pappa är lite motvillig till att jag ska köra om jag inte läst teori......


Ses kanske sen?


Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0