Oväder!

Usch vilket oväder vi har fått nu, snöstorm och slask. Antingen ska det vara varmt eller så ska det banne mig vara kallt!

Idag har jag varit hos tandläkaren, det var inte kul. Sen åkte jag till skolan, gjorde provet och sen åkte jag hem igen n (kändes det som).  Hemma så har jag haft as tråkigt så jag började fixa och dona med datorn och det bråkade som alltid så Richard har lovat (för sjuttioelfte gånger, men jag har inte rensat den innan.) att fixa det, så vi håller tummarna för en sjuttiotolfte gång!


Jag och mitt företag ska ha en "slogan-tävling" där man kan hjälpa oss att komma på en slogan och på köpet vinna en stor choklad påse!  Schysst va?    Våran affärsidé är ju att sälja fin och god choklad till alla tillfällen så om nån kommer på en slogan, den behöver inte vara perfekt, så kan ni maila den till [email protected]



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0