prat

Jag var så ordentligt trött imorse att jag verkligen inte orkade upp. Richard låg och tjatade på mig och det brukar alltid vara tvärt om så det är ett ganska bra mått på hur trött jag var. Men tillslut så släpade jag mig upp ur den varma sängen och insåg att jag missat två bussar redan och var på väg att missa min trejde. Då brann det i knutarna kan jag säga.

Väl i skolan och på ekonomin så ringde jag våran leverantör av påsar och kartonger och klagade på att vi inte har fått våran leverans på två dagar. Dom kopplade mig vidare fyra gånger så jag blev bara mer och mer irriterad.
Tillslut kom jag till nån som hette Bert som sa att dom hade skickat paketet igår fast dom lovat att göra det i måndags. Humöret blev bättre när vi fick äta lite choklad.


Jag behöver köpa julklappar imorgon. Jag har redan bestämt herrens min julklapp, men jag tänker inte avslöja ifall han läser. Men till resten är det svårare. Får se vad det blir.  Jag tror jag ska köpa mig en egen julklapp i år också.
På tal om jul har jag beslut ångest över vart jag ska fira. Självklart vill jag vara med familjen, men det skulle vara hur mysigt som helst att vara med Richard och hans familj. Tror det lutar åt det håller, men vi får se! :)

Helgen är fullsmockad och jag känner lite ångest. På fredag ska jag först till Stockholm på dagen och sen vidare till Gävle med Tina och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna, säger bara att det är tur att vi människor inte har mil räknare. Lördag måste jag plugga men jag tror Richard ska komma hit så ska vi bowla och kolla på film och på söndag ska vi gränby mässan.. Stress.

Nu ska jag sluta klaga, kan iaf säga att det gick bra för mig att köra idag och att Sara kommer hem nästa helg och jag längtar och saknar efter henne.

HEJ

Säg vad du tycker
Postat av: sofia

hej gumman. gud va kul å läsa din blogg.=) ska du till gävle?? blir du kvar länge?? pussar o kramar

2007-11-21 @ 23:29:32

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0