Snack

Det känns tungt att sitta på en torsdag och veta att jag inte kommer träffa R i helgen, tar har nog aldrig hänt förut att vi spenderat en helg utan varandra. Men någon gång måste vara det första. På ett år!

Imorgon är jag ledig och det känns såååå skönt! Jag behöver den sovmorgon jag inte haft på många veckor, varje morgon har det varit någonting. Har det inte varit jag som har varit tvungen att gå upp så är det R och när han går upp kan inte jag somna om. Så imorgon är R i Jönnköping och jag får sova ut.

Imorgon ska jag även till Sara, det ska bli kul. Jag vet inte vad vi ska göra men det ska bli kul att komma från Öregrund om ej bara för ett tag.

Egentligen skulle vi ha fyra prov nästa vecka, men ekonomin blev flyttad och jag har ju hoppat av spanskan så jag har bara två kvar, vilket är lyx mot dom andras.

Snart börjar Medium på fyran som jag måste se!  

Måste ha en ny klänning till nyår också, nån som har tips? TACK!

Förövigt har jag läst ut Harry Potter nu, eller rättare sagt i Tisdags. Den var bra, slutade bra och nu ska jag inte säga mer!


Hörs sen?

Säg vad du tycker
Postat av: Anonym

du behöverju inte åka.

2007-11-29 @ 21:48:16
Postat av: Sanna

Jag vet inte vad du menar men förmodar att jag ska åka ifrån R i helgen? Han ska till Jönnköping så det spelar nog ingen större roll om jag sitter hemma eller är i Eskilstuna.

2007-11-29 @ 21:58:06
URL: http://backmansanna.blogg.se
Postat av: Anonym

då hade du ju inte åkt om han hade varit hemma...

2007-11-29 @ 22:03:14
Postat av: Sanna

Det hade jag absolut gjort ändå, jag har inte träffat min bästa vän på jätte länge och längtar efter henne mer än vad saknaden efter R en helg blir. Så valet är ganska lätt!

2007-11-30 @ 09:33:38
URL: http://backmansanna.blogg.se
Postat av: Moster

Hör med Sofia ang. klänningsbestyren hon har haft samma problem i veckan som löste sej!
Lycka till gumman!!

2007-12-01 @ 09:57:41
Postat av: Fiia

Haha , mej har bara haft två prov hittills !
Men duu , då kan ju jag låna boken nåndag ? ;D

2007-12-01 @ 18:26:01
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0