Uggla och inbrott.

Det har varit flera inbrott här i kvarteren bara på en vecka.. Dom ringer tydligen innan och kollar om nån är hemma om inte så är det bara frittfram, tycker att det känns jäkligt läskigt.. Tänk om man står i duschen tex och så när man kliver ut så möter man några man aldrig träffat förut och i en egna hall. Vad skulle man göra då?  Jag skulle iaf springa fort som attans efter min pepparsprej och sen skrika.

Sitter och halv kollar på fotbollsgalan och mitt upp i det kommer Magnus Uggla, VAD GÖR HAN DÄR?
Han sjunger om att han är ung och skild fast med samma melodi och samma tonart som alla andra låtar.
Hade han gett upp för 10-15 år sen hade jag kunde kolla tilbaka och tänkt "Fan vilken schysst gubbe!" Men nu är han bara töntig gammal gubbe som försöker hänga med men lyckas mindre bra.  Tråkigt..


Jag har prov i övermorgon och känner mig inte så där jätte taggad på att plugga nu, däremot har jag bestämt mig angående matten och har skrivit under papprena nu och det känns bra!



Hörs!


Säg vad du tycker
Postat av: Sara

läskigt med inbrott!

2007-11-14 @ 19:34:38
URL: http://onebreath.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!
Jag har varit inne och läst lite i din blogg. Tänkte att jag inte skulle vara oförskämd utan lämna ett tassavtryck. Trevlig blogg! :)
//Petra

2008-05-19 @ 10:39:54

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0