Vardagsmat

Jag och Sara skulle egentligen ha bakat idag till ekonomin, men alla kom tydligen ihåg det förutom vi två. Så då var dom sura på oss.. Så nu har jag bakat en jätte fin sockerkaka, nu måste dom vara nöjda.

Äntligen så är det fredag imorgon. Veckorna går så snabbt så man hinner inte med.
Vi kom fram till idag att efter klockan tolv på fredagar så är det helg, så det så! Så jag längtar till imorgon klockan tolv ;)

Jag har egentligen inget intressant att skriva idag, så vi hörs imorrn kanske?

Måste förresten säga att jag var orättvis i gårdagens inlägg, det är inte Richards fel att det inte har blivit ordnat med datorn utan mitt. :P

Det känns som allt kommer före...


Säg vad du tycker
Postat av: Sara

de va ju synd att du glömde sockerkakan hemma ;D

2007-11-17 @ 10:50:23
URL: http://krogestad.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha! Ja, det var lite synd :D

2007-11-17 @ 11:39:33

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0