Hallå solen!

Solen har varit här med sin fulla glans och det är jag så otroligt glad över! I onsdags hade vi till och med 15 grader i solen och det är bra för att vara i Öregrund den här årstiden kan jag lova!

Det har varit vääldigt dåligt med uppdatering här och jag är ledsen för det. Men jag har absolut inte varit på humör och sen i torsdags har jag i stort sett bara legat i min säng och knaprat alvedon och treo av olika anledningar.

Helgen har jag dock spenderat med min favorit kille som även skrev högskoleprovet igår vilket gick väldigt bra! :)
Idag har vi varit och grattat min kusin som fyllde år!

image32

I lördags var det väldigt fint väder och jag satt ute på altanen och läste första delen av Gossip Girl. Då kändes det verkligen att nu är sommaren på väg. Men jag hörde på radion tidigare idag att norra svealand och uppåt skulle få minst 2dm snö inatt. Jag är väldigt glad att vi inte tillhör den delen av landet.



image33

För några veckor sen när jag gick till bussen så såg det ut som att solen brann. Himlen var alldeles röd och det var väldigt fint!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0