Hallå!

Solen har försvunnit och snön liger åter på marken. Det gör mig lite ledsen, jag som hade hoppats på att kunna gå runt i kjol och några fina lätta skor. Men nej, tyvärr inte den här veckan heller. :(

Jag har fått mitt jobb schema för i sommar. Jag jobbar några dagar i veckan och så jobbar jag helg några gånger i månaden. Just nu känns det som att schemat är lite.. tomt!  Jag hade räknat att få jobba mer och kanske det blir så att jag kan ta ett till jobb? Får se, det kommer ju blir skönt att få vara lite ledig också. Men alla andra jobbar ju!
Jag ska inte klaga, jag är trots allt nöjd och glad att jag har ett bra jobb!

Jag och en annan tjej i min klass är nominerade till någon entreprenör vecka i Örebro. Vi ska interljuvas och det ska grejas. Jag vet inte riktigt vad det handlar om än, våran lärare är dålig med information, så jag vet inte vart jag står i hela. Det kanske blir bra ändå!

Jag skulle vilja ta en dag som jag bara skulle vilja att det skulle vara enbart jag och Richard. Utan mobiler, utan datorer och bara massa mys med kanske en god middag, vin, tända ljus och kanske ett bad. Men det ser ut som att det är långt dit. Vi båda är stressade över egna saker och när det väl blir en myskväll så är båda så trötta att vi somnar (inte för att jag säger att det inte är mysigt). Men på fredag ska vi få koppla av med musik, kanske någon öl och trevligt sällskap. Jag längtar!

image33

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0