Internet?

Jag har haft lite problem med att komma in på internet den här morgonen. Men nu verkar det funka.

Idag har jag blivit intervjuad av UF och jag tyckte det gick bra. Det lät bara som om man skröt om sig själv hela tiden men det var roligt och tjejen som intervjuade mig var väldigt trevlig. Hon skulle ringa mig nästa vecka någon gång och berätta hur det gick för mig.

Jag har även hunnit med att ta en joggingrunda den här morgonen. Det gick väldigt tungt och det blåste så jag var inte ute så läng. Hoppas på en promenad med mamma lite senare!

Nu ska jag iväg till skolan, eller jag ska uträtta några ärenden först men sen bär det iväg till skolan.


Vi hörs sen?

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0