Plugg

Jag och Saara sitter i datorsalen och fixar med prislistan till utförsäljningen som vi ska ha på torget kl.11.00.
Vi slipper idrotten och lite av företagsekonomin men det är skönt att bara sitta och slappa på stora torget.


image40


Jag och Viktor har precis gjort våran speaking-övning på nationella proven i engelska. Han var jätteduktig och när nervositeten släppte så gick det bra för mig med. Jag är bara glad att det är över.

På fredag har vi friluftsdag med hela SP. Alltså 05-06-07. Vi ska åka in till Vaksalatorg och sen skulle vi få reda på där vad som händer. Får se vad det blir för spännande. Jag ska knäppa kort, jag lovar!

Nu måste vi snart gå och äta för att det är en lång dag idag!

Hörs sen ikväll!?


Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0