Sol vs Snö

Imorse när jag skulle till skolan så klädde jag på mig för vinterväder vilket var exakt var det var hemma hos oss. Jag hade tjocktröja och tog tjockkappan för att vara extra säker på att inte frysa. När jag kommer in till Uppsala så skiner solen och inte en snö hög så långt ögat kunde nå! och där gick jag med vinterjacka!

Halsen är bättre. Jag kan iaf prata idag.

Dagen i skolan har varit så otroligt rolig. Vi har haft någonting som hette kulturdag bara för att det är svenskansdag idag. Jonas Hassen (han som har skrivit boken "ett öga rött" och massa annat) var och föreläste för oss och han var så otroligt rolig så jag bara skratta och grät hela tiden!


image35


Ikväll är det fest i någon bygdegård som vi ska gå på. Det blir nog rätt lugnt för mig, är inte alls sugen på att bli ännu mer sjuk eller att vakna upp bakis imorgon. Lugnt blir det!

En till som var i skolan idag var King Henry. Eller Henry Bauer tror jag att ville kalla sig efter han har börjat framföra på engelska. Visst var det Bauer? Hursomhelst han var också duktig, han hade någe enorm självkänsla vilket gjorde honom riktigt häftig! Duktig var han också!

image36


Jag lär ju höra av mig innan kvällen, eller hur? :)

Säg vad du tycker
Postat av: Linken

i like jonas;) hehehe
skulle kolla in den andra snubbens hemsida men de gick käpprätt åt skogen..

2008-04-11 @ 19:29:27
Postat av: Sanna

Bauer är nog fel jag tror han heter Bowers! testa deet!

2008-04-12 @ 18:58:02
URL: http://Backmansanna.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0