Hängbröst?

Jag läste någonstans att om man vill undvika hängbröst i tidig ålder så ska man använda bh när man tränar. Men då måste jag fråga, vilken tjej/kvinna använder inte bh när hon tränar?

Hur som helst jag sitter och dricker massa vitamin dricka och har precis tryckt i mig massa vitamin piller så jag har ont i halsen. Dom är ju så jäkla stora dom där omega kapslarna.

Klockan ett ska jag vara i skolan så ska vi sälja på stora torget. Hoppas alla är godissugna!

Hörs sen!

Säg vad du tycker
Postat av: Mrs.X

Dom kanske menar att man ska ha vanlig bh på sig, för när jag tränar så har ju faktiskt jag sport-bh på mig!

2008-02-13 @ 13:40:59
Postat av: Mrs.X

Vad snackar du om?

2008-02-13 @ 16:41:02

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0