Lovdagskväll 2

Jag måste säga att det här lovet har jag faktiskt varit lite hurtbulle som Linken antydde i en tidigare kommentar. :P  Jag har gått om senast halv nio varje dag och varit ute och rört på mig. Idag var det en person som berättade för mig att man behöver inte "sporta" bara för att det är sportlov.

Jag är hos Riches och vi är hos fredrik. Vi ska bada jaccuzzi ute snart. Ska bli skönt!

Jag orkar inte skriva mer  nu, jag är trött!

HEJDÅ!

Säg vad du tycker
Postat av: Sofie

Nu är vi tillbaka, bloggen har nu i över ett dygn kämpat för sitt liv. den har återuppstått så joina och läs igen :D

2008-02-21 @ 17:23:42
URL: http://sofieb.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0