PUMA!

Jag stog och luktade på mina gamla parfymer här om dagen och märkte att Puma flowing luktar så otroligt gott och att jag verkligen saknar den doften. Samtidigt märkte jag att det knappt fanns nånting kvar i flaskan och försökte med stor möda att få ut det lilla som var kvar. så nu sitter jag och letar igenom internet om jag kan hitta nått bra ställe som säljer den. Men hittar inget, har dom slutat sälja den? Isf blir jag ledsen.

Gårdagen var trevligt med film och sällskapsspel så som rappakalja och nått spel där man skulle rita och sen gissa. Richard och Roni förlorade! Jag och Johan kom trea! ( Vi var bara fyra lag ;o )

Idag blir det nog lugnt, vi kom hem sent igår kväll eller snarare natt och idag gick Richard upp tidigt så det lär väll bli att sova tidigt också!

Jag hade tänkt gå ut och gå men det är spännande i Grey's nu att jag kollar nog på det istället ;)

Vi hörs kanske sen?

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0