Skoldag!

Jag har varit så otroligt sugen på att köpa en speciell klänning från American Apparel. Men efter att Kenza bloggade om den så har väll hela Sverige den så det känns inte så roligt. Frågan är om jag ska låta det hindra mig från att köpa den? Jag vet inte, jag får tänka över det!

image20


Idag när jag kom till skolan, första dagen efter lovet, så var första lektionen inställd. Sen hade jag bara två lektion på hela dagen så det var en ganska slapp början.

Den här veckan börjar mina nyttiga veckor. Jag ska vara askalas nyttig i två veckor och sedan trappa ner det till en normal nivå. Jag vet att jag inte skulle palla att vara askalas nyttig hela tiden och skulle jag börja med att bara vara någelunda nyttig skulle det kännas som jag inte uträttar något. Jag har inget tålamod, I know! Så idag har jag varit ute och sprungit fem km och inte ätit så onytigt :P Önska mig lycka till! :)



Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0