snack..

Går dagen var lugn. Vi var fem stycken på idrotten som hade pump, det var roligt och jobbigt. Dagens träningsvärk är inte att leka med! Jag kan knappt sitta och älsklingen tycker att det är jättekul att klämma på mina lår nu.

På kvällen gjorde vi inte mycket båda var trötta som pungdjur, kollade på Final destination 3 (Bara för att jag, Sara k och Tina satt och pratade om den tidigare i veckan ;D ), åt och sen somnade vi. Eftersom vi hade sovit så mycket inatt så vaknade Riches klockan åtta och tyckte att det var en bra dag att starta hans nya "hurtbulle-liv" så han väckte mig som vägrade gå upp och jag fick sova till tio iaf.

Idag ska vi ut och äta på Dragon Palace och imorgon ska jag försöka träffa Sara. Resten av lovet vet jag inte, jag har tandläkare på måndag och jag ska väll åka lite skidor. Vi får se.

Ha det så bra idag! Vi kanske hörs sen!

Ibland känns det som jag inte får vara en del av ditt liv.

Säg vad du tycker
Postat av: Sara

håller verkligen med om det där me träningsvärken ;P inte att leka med

2008-02-16 @ 22:07:58

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0