Söndagsnatt

natt och natt, men sen kväll iaf!

Jag tillägnar detta inlägg till Sara som har önskat ett inlägg.

Jag sitter hos Richard vars dator har krashat så det är mindre kul och synd om honom. Massor av tröstkramar till honom. Imorgon ska jag till tandläkaren igen. Jag har tappat tre av mina snoddar så jag skäms lite, förra gången jag var där hade jag också tappat massa snoddar.  :(

Jag har suttit och letat gratis sportlovsaktiviteter till mig och Sara. Det ända som jag hittade som var för våran ålder var body balance som vi ska testa på. Kan bli kul! Jag längtar tills hon kommer hem. Egentligen hade jag velat åka skidor på lovet men jag tror inte det blir av alls faktiskt, om jag inte får med mig mamma upp så har jag inte råd.

Richard frågade mig nyss vad som var min favoruta egeodel, jag svarade honom men han gick inte med på att vara min egeodel. Då blev svaret genast mycket svårare. Men nånting jag inte skulle klara mig utan är nog min mobil. Inte just för att den är mig kär (som min förra) utan för att den är händig. Den är bra att ha om nånting skulle hända eller om jag skulle behöva få tag på någon så fort som det går. Vad är eran favorita egodel som ni inte skulle klara er utan?

Ska jag ta det som en pik att Richard sitter och rakar mig på benen med sin rakapparat?

God kväll med er sammans!

Säg vad du tycker
Postat av: Sara

PIK :) Ses snart!!!!!

2008-02-11 @ 17:12:39
Postat av: Mrs.X

Min ägodel är Sven *fniss*

2008-02-11 @ 18:35:16

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0