Trådlöst! ;o

Igår lyckades vi fixa vårat trådlösa nätverk, det är jätteskönt! Men det har resulterat i att det står två laptops på vardagsrumsbordet som knappt är 50*50. Mamma kommer att bli tokig när hon kommer hem ;)

Lovet har varit bra, fast tomt utan min Riches. Jag har drömt om honom varje natt och längtar bara tills jag får träffa honom senare ikväll. Hur jag nu ska göra det för att det går typ tre bussar om dagen dit och han kommer inte hem förens ikväll, vi får se hur vi löser det där! :)

Har börjat läsa en ny blogg om en tjej som är gravid och har precis passerat sin beräknade födelsedag. Hon visste inte om från börjar att hon var gravid utan gick i flera månader och trodde att hon hade problem med magen som hon sökte för på sjukhuset. En dag, flera månader senare, säger en dam på sjukhuset  "nähmen är du gravid?". En rolig början på en sån otrolig resa.

Hoppas ni har haft ett bra lov och vilat upp er ordentligt! Jag skriver mer sen!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0