Gott nytt år!

Ett nytt år och nya tider.

Nyåret firade vi först hos John och Sofia med en underbart god middag, sedan far vi vidare till Kristian och hans nya lägenhet. Tolvslaget firade hos Kristian och ännu en gång med min älskling. Tack för ett underbart år min älskade.
Året som har varit har varit det bästa på länge, det har varit ett år av lycka och glädje och jag hoppas på en fortsättning av det. Året kommer bli ihåg kommet med stunder som Skåne-resan, midsommar, roslagsloppet, Turkiet-resan, Romme-resan, Falun-resan, Julafton, påskafton, fester, mysstunder med vänner och mycket mycker mer. Hela året har varit en underbar resa och jag vill tacka mina kära för ett underbart år.

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0