Måndags eftermiddag.

Sitter hos Richard nu och är trött som bara den. Missade min tandläkar tid imorse, jag som hade kunnat sätta min högerarm på att jag hade tid klockan 13,00 men icke sa nicke. Hon ringde vid halv tolv och frågade vart jag tagit vägen. Jag som hade tänkt att vara duktig och cykla till stan stod redo för att cykla. Men det var bara att packa ihop igen och sätta sig vid datorn. På tal om det så har jag inte suttit här på länge det är därför det har varit så tomt med inlägg senaste tiden.

Helgen har varit skön, fredags tog jag det bara lugnt. Lördags var min familj bjuden på middag hos Richards familj, vi hade det hur mysigt och trevligt som helst. Igår kväll var vi hos Richards syrra som nyss fyllt år så vi firade henne.

Tyvärr så går mitt mat-ätande inge vidare, jag har så ont i tänderna att jag får kämpa med varje tugga i minst fem minuter så sitter jag där själv tillslut.

Jag hade väll tänkt och vara duktig ändå, trots att jag missade min tid, och cykla in till stan fram och tillbaka. Skulle behöva köpa lite grejer, men jag gör det nog mest för motionen och friskluften!

På onsdag börjar skolan igen och jag ser inte fram emot det, usch. Är lite avundsjuk på dom har jobb faktiskt. Men jag har inte så långt kvar nu så det är bara att stå ut!

Ha det så bra så länge!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0