Måndagsprat

Imorgon gäller det, då ska jag ha min lektion. Jag är lite nervös :D

Helgen har varit bra och mysigt. I fredags var det lugnt med hyrfilm som för en gångsskull fakitskt var bra.
Lördag var jag och Richard med Sofia och John. Vi hade planerat en myskväll med film och vin men det blev ingenting av den där filmen. Klockan ett blev det iaf att dom åkte hem efter en toppen kväll!
Söndagen var jag, Richard och hans bror på bio, Arn. Den var två och en halvtimme lång och den var seg.

Just nu sitter jag på msn och funderar på att gå och lägga mig för jag satt in mina nya snoddar idag och jag har ont!

Det blev inge knutmasso för mig igår, lite synd..


Säg vad du tycker
Postat av: Sara

Jag kom på det, men jag ville nog helst glömma det ;p

2008-01-17 @ 08:42:50

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0