Onsdagmorgon - skolstart?

Vaknade halv tolv idag trots att jag hade ställt klockan. Jag tror att jag har vänt lite för mycket av dygnet. Inget bra alls. Då kommer jag inte orka upp imorgon när jag ska upp halv sju. Jag vaknade imorse av att mamma och ringde och började göra mig i ordning för skolan. När kommer ut ur duschen får jag ett meddelande av Sanna som säger att Sven-Erik är ledig idag, och eftersom han är den ända lektionen jag har idag så blev jag helt plötsligt ledig en dag till.
          Egentligen hade jag velat gått till skolan idag, jag var ju så inställd på det. Men tur att jag fick reda på det innan jag åkte dit iaf, då hade jag blivit sur.

Så nu sitter jag halvt påklädd och halvt färdig sminkad (jag gör allt på en gång),  men det är väll bara att fortsätta.
Ut och springa får jag iaf inte, jag fick knappt gå till skolan idag för mamma.

Jag hade världens hemskaste och verklighetstrogna drömmen på jätte länge. Den handlade om att Richard och hans softairgun-kompisar hade fått för sig att skippa det där med softairgun och istället köpt riktiga pistoler och gevär. Jag hade världens panik att han fick verkligen inte gå, jag grät och skrek men han vägrade lyssna på mig. usch, jag vaknade med en klump i magen. Tur att det bara var en dröm.

Det blev ett ganska långt inlägg trots det att dagen nyss börjat!

Hörs kanske sen?

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0