Onsdagsförmiddag

Det har inte blivit av med något bloggande de senaste dagarna. Jag har varit upptagen och trött.

Helgen har varit toppen. På fredagen hade vi en överraskningsmiddag för Sara K som fyllde 18år förra veckan och det var jätte trevligt med singstar och jätte god mat!

Lördagen och söndagen spenderade vi med Richards syrra och hennes familj, det var också jätte trevligt!

Just nu sitter jag hemma hos Richard och kollar på resor. Jag är så otroligt sugen på att åka nånstans efter tjejernas prat om deras resa. Vi ska ju eventuellt åka till Thailand när pappa fyller 40 i december. Men det är jättelång tid tills dess och jag vill ha sol nu! Jag längtar tillbaka till Turkiet och vill bara sola och bada. Nej usch för det slasket som kom nu imorse. Först snöade det jätte mycket och sen började det regna. Nej tack, bort med slasket!

Idag har jag sovmorgon till tjugo i tre som varje onsdag. Det är lite drygt att åka in och ha en lektion men det måstes för delårsrapporten för företaget ska in idag eller om det var imorgon. Ingen höjdare!

Nu är det mycket plugg inte att vi har mycket prov utan jag tror att läxor är lärarnas nya inne grej. Usch, vi har läxor upp över öronen med lapprapporter, bokrecensioner och massa annat.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att åka för att bussen går om en timme och jag sitter helt oklar. :)

Ha det bra så hörs vi!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0