Tisdagskväll!

Nu är jag hemma i Öregrund igen och har faktiskt städat mitt rum, duktigt!

Igår när jag skulle ut och springa klockan två hade jag ingen tanke på att ta med mig reflex men när dimman la sig runt tre kom mörkret. Det var dimmigt, mörkt och jag hade ingen reflex och det var en liten chans att bilarna skulle se mig. En gång var jag tvungen att nästan hoppa ner i diket för att bilen såg mig försent, jag skyndade mig och väl hemma kunde jag pusta ut igen. Så imorse vaknade jag av grymt halsont förmodligen som en följd av gårdagens kyla.

Som sagt så missade jag tandläkar tiden så jag gick till Ingrid som skulle ta ut mina snoddar runt tänderna och ääntligen kan jag äta normalt igen! Tack!

Jag har inte så mycket mer att säga.. Men jag håller på att kolla på tider till körlektioner och det ska bli läskigt.
och så önskar vi Sofia lycka till på teorin! :D

Förresten, min lärare ringde och berättade att jag börjar inte förens 14,40 imorgon. Bra start!


Hörs?!

Säg vad du tycker
Postat av: Fiia

Haha , kan behövas ! ;D

( Inte bra att springa har jag alltid sagt ! )

2008-01-09 @ 22:37:53
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0