Torsdagskväll och Age of love

Nu har jag beställt massa kläder på postorder för pengar jag inte har. På sparkontot men jag väntar på att min lön ska rassla in. Jag beställde ny bikini till thailand resan, skor (vilket jag inte behövde) som var jätte fina, nån fin kofta tills i sommar. Rättare sagt sommarkläder. Det ända som fattas nu är en fin sommarklänning med blommor, nån som har nått tips?

Idag fyller Sara 18, GRATTIS STORA TJEJEN! Vi sa att vi skull egentligen bara gå och köpa en 2.25 på konsum bara för att hon får :P haha

Ikväll är det final i Age of love och jag sitter bänkad.  Jag hoppas att han väljer den unga tjejen men tror faktiskt att han väljer den andra tanten.


image5

 
Mark och Amanda i Age of love



Har jag förresten berättat att det gick jätte bra att övningsköra! Riktigt glad iaf, det blir nog nån lektion till tror jag. Sen är jag fit for fight!

Ses!


Säg vad du tycker
Postat av: Sara (18 åringen ;D)

Tack så mycket :D

2008-01-21 @ 21:52:05

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0