Torsdagskväll

Idag ringde trafikskolan upp på min intresseanmälan, så på tisdag ska jag ut och köra i 80 min med lärare. Jag är jätte spänd och tycker att det ska bli jättekul! Jag är lite nervös också.

Idag har jag varit ute och sprungit och medans jag var ute kom jag på ett ganska bra sätt att hjälpa mig själv att gå ner dom kilona jag ska gå ner. Nämligen att jag ska sätta 150kr på mitt sparkonto för varje kilo jag går ner och när jag sedan har gått ner allt som jag ha gått ner så kan jag köpa mig ett par fina byxor (med lite hjälp då) och slippa känna att jag slösat pengar som jag egentligen skulle kunna ha kvar på sparkontot.

Jag vill åka utomlands. Kanske borde spara till det istället, vi ska ju kanske till Thailand i december när pappa fyller år men jag känner att jag inte riktigt orkar vänta på att pappa ska bli gammal ;)  Helst skulle jag ju vilja åka till nått varmt ställe med mina tjejer. Men ack, då gäller det att jobba!

Richard ringde mig idag och bjöd ut mig på en dejt. Jag ser fram emot det jätte mycket. Det ska bli jätte mysigt. Jag saknar den killen trots att det bara var två dagar sen jag träffade honom.

Nu ska jag sätta mig och slöa framför tv, om jag inte får ut mamma på en promenad vill säga!

Hörs sen?

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0