Torsdagssnack.

På tal om nyår så har jag faktiskt ett nyårslöfte; jag ska gå ner 5kg!
Det är det jag har fått som max i tillåtelse, och det är även krav på att det ska vara för min egen skulle och för att jag själv ska må bra. Jag skulle gärna vilja gå ner tills iallafall Juni och jag tänkte att jag skulle hålla er, mina läsare, uppdaterade om hur det går.

I onsdags var jag även hos tandläkaren och satt in gummisnoddar runt tänderna längst bak och fy sjutton vad det gör ont ska jag lova. Igår kunde jag inte äta nått men idag har jag fått i mig mat. Morrondagen blir nog bara fil, mina tänder orkar nog inte mer för tillfället. Jag ska tillbaka på måndag och ta bort dom och sätta in metallringar istället. Jag känner mig inte så taggad inför det när bara gummisnoddarna gör ont. Nej ajaj.

Förövrigt var jag inne i stan idag och köpte en svart mysdress för 100kr delen, vilket kap! Hur skön som helst!

Jag funderar på att kolla lite House sen sova, för imorgon tänkte jag ha en tränar dag. Även om det bara innebär att jag går ut och går någon timme. Synd att Sara ska åka hem imorgon annars hade hon blivit med tvingad.

Hörs sen mina vänner.



Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0