fullrulle

Det har varit fullt upp sen vi slutade skolan och jag har inte riktigt haft tid eller ork att skriva i bloggen, tyvärr..

Igår var jag på bio med Anna och såg 21. Vi var helt själva i hela salongen och det var faktiskt mycket roligare så! ;)
Idag är det nog bara lugnt.. Eventuellt ska vi till Öregrund. Hem till mor och far för att käka middag i ära till min älsklings 20års dag.  På lördag blir det att ordna inför söndagen som är den stora dagen! 

Peace and love var förövrigt riktigt kul! .. och tungt! Det var inte en lugn stund och vi trivdes i våran husvagn med el och toa! hihi. Jag vet inte hur många band vi såg men det var inte alla som var önskade tyvärr.. Mina två största favoriter såg vi och det får ni kort på här nedanför!


Kent!



Takida!


Tyvärr så blev det inte heller att man träffade alla östhammar/alunda/Öregrundsbor som var där. Men man såg några kändisar iaf :)

Nu ska jag satsa på att väcka min pojkvän som ligger och sussar för att släpa med han in till stan.


Världens underbaraste!





Hörs!

Säg vad du tycker
Postat av: Tobias

svar: alla tkr olika ;)

2008-07-05 @ 01:51:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0