Yeos

Nyss när jag vaknade gick jag upp och skulle gå på toa. Eftersom jag är hos Richard fick jag ta på mig morgonrocken och gå ut och in till stora huset. När jag kommer tillbaka så sätter jag mig på sängkanten och ska lägga det ena benet över den andra när jag känner hur det sticker till riktigt ordentligt! Jag vet inte om det var för att jag var trött eller om jag bara inte förstog. Tillslut kollar jag ner och ser en stor svart sak kryper på mitt innerlår (jag hade inga glasögon på mig). Jag får panik och borstar bort vad det nu är. Djuret efterlämnade fyra stycken stora, röda stick/bit märken.  Det gör så ont!

Idag är det jättefint väder så jag ska snart väcka herrn här bredvid mig och få ut honom.

Jag har blivit inbjuden till att delta på en evenemang som är av och hos Yeos som står för Young Entrepreneurs of Sweden. Det är i Jönköping och går av stapeln den 16-17 Augusti. Det skulle vara jättekul och åka dit och träffa alla från emax. Men jag vet  inte om jag riktigt har ork att åka ner till jönköping en helg. Jag får tänka på saken...

Vi kanske hörs sen?






Säg vad du tycker
Postat av: Linnea

De e klart du orkar ;)

2008-07-18 @ 20:46:40

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0