Företagsekonomi.

Sitter på företagsekonomin med resten av min glada klass. Eller mindre glada, bokföring är så tråkigt och det verkar inte gå in i huvudet på någon förutom Ulla och Sara K. Eller okej, alla är jätteduktiga men det vill inte riktigt tränga in hos mig. Då är det lättare att säga att ingen kan :P

Idag så ska jag och Riches in på BOX i östhammar. Men först ska jag in till Uppsala och köpa ett par shorts jag har suktat efter länge nu. Dock så bloggade Engla om dom här om dagen så jag misstänker att det inte kommer att finnas så många exemplar kvar tyvärr!

Jag måste väll jobba lite nu innan Sven-Erik får spel på mig.

Vi  kanske hörs sen?!

Säg vad du tycker
Postat av: sofia

hejhej. jag har hur mycket bra anteckningar som hellst till bokföring. om du är intresserad av det kan jag ta med det till påsk. kram

2008-03-11 @ 17:27:55
URL: http://sofiiiasliv.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0