Jackan!

Mina föräldrar är hemma och jag är glad Sanna.

Idag har jag varit ute och kört igen, det var kul. Jag har saknat det. Snart är det påsklov igen, jag som tyckte att det nyss var sportlov? hursomhelst, jag klagar inte och är riktigt glad över att få vara ledig.

Dagen har varit lugn, vaknade hos min älskade och åkte väg till skolan. Gjorde det som behövdes och åkte hem klockan två. Skönt!

Hursomhelst så bestämdes jag mig för jackan på H&M och blev helt förälskad i en blus där. Men tyvärr så var den slut och jag orkade inte vänta. Kanske en annan gång!

image25

Säg vad du tycker
Postat av: Karolina

Jätte fin jacka! :)

2008-03-10 @ 18:53:14
URL: http://cinawa.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0