Dagens

Gårdagen blev inte lika bra som jag hade hoppats på. På eftermiddagen när Richard just kommit hem så fick jag ett migränanfall och det var bara att gå och lägga sig och hoppas på att det skulle gå över till kvällningen. Tiden gick och det blev inte bättre så det fanns inget annat val än att gå och lägga sig, tyvärr.

Idag blir dagen förhoppningsvis bättre och den har alla odds på sig att den blir det så det tvivlar jag inte på.
Nyss satt jag och lekte med Richards nya kamera men nu tog han över så då satt jag mig här i stället. Det kanske till och med blir en dagens outfit eftersom det blir en hel del kort tagna. Nyhetens behag.. Men kul är det, det kan jag absolut inte säga nånting om och hade jag haft dom pengarna hade jag säkerligen köpt en sån bra kamera jag med.

Kan väll bjuda på lite kort idag med då eftersom jag är så generös! :)


image61


Richards misse!

image63

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0