Emax

Emax är ett nationellt evenemang för några Sveriges främsta unga entreprenörer, ledare, innovatörer och företagare.

Under Emax uppmärksammas ungdomar för sina kunskaper och idéer. Deltagarna ges ett unikt tillfälle att lära sig mer om bland annat entreprenörskap, gruppdynamik och ledarskap. Evenemangets platser fylls av några av de främsta ungdomarna i landet och de handplockas för att representera sin region under veckan. Många av dem driver redan egna företag och vissa har till och med egna patenterade lösningar trots sin unga ålder.


image57


Nu kan jag berätta mer om den stora grejen jag håller på med. Först blev jag nominerad och utvald till att bli intervjuad till detta evenamang, det var för några veckor sen. Igår ringde de och sa att jag har blivit utvald och redan idag var jag där för att skriva på lite kontrakt. Jag är väldigt nöjd med platsen och ser fram emot evenamanget som kommer att gå av stapeln den 15 Juni - 19 Juni!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0