Förlåt! (Men det har varit så fint väder!)

Uppdateringen här har varit urusel jag vet!

I lördags var vi på grillfest hos Roni och Anna-Karin. Vi kollade självklart på melodifestivalen med Ronis familj och var besvikna över Sveriges placering. Vi spelade även kubb och hade jättekul! 

image68

(Klicka på bilderna för att förstora och få en bra bild)

Söndagen så överraskade jag och Richard min mamma med ett besök och tårta. Det var sånt underbart väder och jag sprang runt i klänning.

image73

(Du kan även trycka på de här bilderna!)



Idag har dagen varit lugn, vi hade projektmöte med våran handledare sen satt vi av matten och även företagsekonomin sen slutade vi. - www.ProjektVenedig.blogg.se


Nu ska jag äta mat!

Hörs!?


Säg vad du tycker
Postat av: Linken

vilken söt klänning:D

2008-06-12 @ 18:22:32

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0