helg

Idag har jag och vårat UF-företag varit på Alunda marknaden och sålt. Det gick så där. Men huvudsaken var att vi sålde nått iaf!

Medans jag väntade på herrn tidigare idag var jag ute och sprang och jag är så glad över att det gick så sjukt bra. Jag blev knappt trött och sprang 5km. Det är sådna dagar man springer för. En smart herre sa att om man springer 10 gånger, då är 5 av gångarna bara så sjukt jobbiga att man nästan ger upp, 2 av gångerna så är det jobbigt men man fortsätter ända för att man vet att nångång kommer dom där tre av tio gånger som är anledningen till springer överhuvudtaget. Lättan i fötterna att bara ta sig framåt och man bara njuter av att få springa. En sån dag var det idag. Det gör mig glad!

Herrn är snart här, han har varit och klippt sig därför är han sen. Men jag är glad bara han kommer och saknar han riktigt mycket nu dom här få minuterna som är kvar. Just för att jag vet att det är bara några få minuter.

Hörs?

Säg vad du tycker
Postat av: Olli

Jag har den med guld! Ska nog köpa den med silver i veckan! De är super snygga. Ta hand om dig!

2008-05-03 @ 20:27:32
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0