kärlek

Jag ligger bredvid dig i din säng. Du ligger och blundar medans jag håller om dig och kysser dig ömt över halsen, då och då avger du små njutande stön. När du ligger där helt utlämnad åt mig så är du det vackraste jag och den här världen någonsin sett. Jag njuter av varje sekund jag är med dig och skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. Jag skulle inte kunna tänka mig mig själv utan min Richard. Min skyddande ängel och räddande prins. aldrig. Du öppnar dina ögon och jag inser att allt på dig är perfekt. Dina stora vackra ögon omringad av långa ögonfransar, din läppar så mjuka och fylliga, din hud som är lätt fräkning och din underbara kropp. Jag tänker att jag måste ha varit väldigt god föregående liv som har fått denna gudomligt snälla, omtänksamma, underbara ängel som min.

Varje natt vilja somna med dig tätt intill mig och likaså vill jag vakna varje morgon och möta ditt underbara ansikte. Att försöka förklara hur jag känner för dig är lika omöjligt som att räkna till en miljon på en sekund.
Men samtidigt vill jag försöka, jag vill visa dig hur mycket du är och betyder för mig.  Jag vill att du ska förstå att mina ord är inga tomma löften eller överdrivna känslor när jag säger att jag vill alltid vara med dig och att jag älskar dig.

Säg vad du tycker
Postat av: Sofie

naa vad fint skrivet=)

2008-05-02 @ 23:14:13

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0