Onsdag = Ledig

Det är så skönt att det är onsdag. Dels för att jag är ledig men också för att nu har det gått halva veckan! Tiden går så fort nu förtiden och man hinner inte riktigt med att ringa det där samtalet som man har lovat eller den där läxan som skulle vara inne förra veckan.

På min lediga dag ska jag iaf:
Ut och motionera rejält!
Köpa köttfärs
Göra pressmeddelandet till företaget.
SLAPPA!

Jag har inte bestämt vilken ordning än men jag tänkte kanske kombinera motionen med mitt besök på affären. Den som lever får se.

I Lördags så kom Richard hit. Han var finklädd med skjorta och kavaj. Han överraskade mig med mat från jakten (ost&skinksallad, MUMS) och så hade han ett par jätte fina blommor med sig. Richard är världens finaste och bästa!

image45
Jag måste ha varit riktigt snäll!

Nu är klockan mycket så jag måste påbörja dagen!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0