pokernight!

Gårdags kvällen var väldigt rolig. Vi spelade poker med Roni, AK och Jacob. Richard åkte ut först och tog därefter mina marker och kort och vann så vi kan ju säga att det var egentligen jag som vann! Bra Sanna!

Idag blir det lugnt. Vi vaknade klockan två och låg och drog oss lite till. Nu är Richard ute och fixar med bilen och jag ska egentligen kolla på de Scrubs avsnitt som jag har fått i bakläxa av Richard. Men jag har även ett Gossip Girl avsnitt som väntar så jag har inge brist på saker att göra.

image64


Otur i spel men tur i kärlek.

image65

AK roffar åt sig sina ny vunna marker.
(Jämför mina marker med dom andras, jag är bra!)


Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0