Prat!

Jag har inget att göra och sitter därför och kollar på simpsons. Det är inte så speciellt bra men som sagt jag har inget att göra.

Idag har jag försökt ragga folk som kan åka på Peace and love i sommar. Det ska bli riktigt kul, det är massvis med bra artister som jag vill se. De ända negativa är väll tältningen men det hör väll lite till. - och så har jag ju inte fyllt 18 än. synd.
image54
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Det är du som har valt det här och jag önskar att det kunde lösa sig. En vän sa till mig att som vän måste man glömma och förlåta. Jag har förlåtit men det är du som inte kan glömma. Bollen ligger hos dig - och snälla tappa den inte!

Imorgon är jag ledig och på fredag så jag har bara torsdagen kvar och då har vi nationella i engelska. Jag har inge problem med engelska så det oroar mig inte.

I helgen var vi i huvudstaden och besökte Gröna lund. Det var jag, Richard, Roni och Anna-Karin. Jag hade så otroligt kul och åkte nästan allt. Extreme är fortfarande min favorit fast Uppskjutet (eller vad den nu heter) ligger som en stark tvåa.

Säg vad du tycker
Postat av: Linken

katapulten;) de e min absoluta favorit!!

2008-05-13 @ 21:03:49
Postat av: Anonym

vad är det jag inte kan glömma?

2008-05-14 @ 17:28:01
Postat av: S

Jag vet inte..

2008-05-14 @ 19:15:00
Postat av: Fiia

Eeyy , tältningen är roligast ! :D

2008-05-29 @ 14:17:38
URL: http://ingalediganamn.blogg.se/

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0