Till min vän.

I verkligenheten är aldrig något som du själv vill att det ska vara. Det finns alltid något som inte stämmer överens med hur det egentligen ska vara. Man ska aldrig räkna med något för att det får man ingenting för.. I verkligenheten funkar det heller aldrig med att bara säga "äsch, vi skiter i det. Vi skiter i alltihop." För att oavsett hur mycket du än gömmer dig och försöker övertala dig själv att det inte finns så är problemet fortfarande kvar. Lika outrätt som innan, det är precis som någon har tryckt på pausknappen. Det enda som kommer att förändra sig är hur du mår. Är det ett problem som du mår dåligt av från början, bara en knutta dåligt, så kommer detta att förändras radikalt och jag lovar dig att det är inte till det bättre.

Så mitt tips är, ta tag i dina problem oavsett vad det än är. Oavsett om det är en kille som inte vill ses längre eller om det är att din vän som har blivit sårad så kan man inte bara trycka på den där pausknappen. Problemet kommer att finnas kvar och du är inte den enda som blir drabbad.

Säg vad du tycker
Postat av: S

Jag tycker inte du behöver ta upp det här i din blogg.

2008-05-05 @ 12:20:24

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0