Core

Idag var jag och mamma på "core". Både jag och mamma tyckte det var väldigt kul. Det är relativt lugnt men man blir ändå svettig och det tar i musklerna. Jag kan erkänna att jag har lite träningsvärk sen armhävningarna igår, som säkerligen kommer att bli värre av de armhävningarna jag fick göra idag!

Imorgon blir det utgång. Jag, Sara och Anna ska gå ut på krogen. Det blir nog lugnt det med.. Måste tänka lite på cashen men jag fick ju studiebidrag häromdagen.

På lördag är det marknad. Det är kul med lite liv och rörelse i Öregrund. Sen ska vi nog till Richardssyrra och mysa lite.

Nu blir det lite läxläsning.

Hörs!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0