Friskis och svettis medel.

Det finns ingen bättre ledare än den ledare som är glad positiv och har glimten i ögat. Våran ledare Mari gjorde passet idag. Tvivlar på att det hade varit lika kul om det hade varit någon annan. Friskis och svettis är mer min grej än yogan och det är skönt att bli lite svettig. MEN vad är grejen med alla dom som ska tävla? woow! Grattis, du kom först till andra sidan. Eller; Grattis, du sprang om alla i ringen! Dom som alltid ligger först.. det hade förstås inte stört mig om det inte hade varit så att jag hade velat vara först? ;) haha..

Skrev fel tidigare idag. Det var imorgon core var och idag friskis. Såå, imorgon blir det core!

Nu hade jag tänkte läsa lite veckorevyn i mitt halvt nystädade rum.

Hörs!

Säg vad du tycker

Säg vad du tycker!

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg (Så jag kan gå in och snoka där):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0